Cервіси підприємств групи “Кременчукгаз” по роботі зі споживачами фізичними/юридичними особами

 

ПрАТ “Кременчукгаз” розширює можливості сервісів, які забезпечують зручні та якісні комунікації споживачів зі структурними підрозділами та підприємствами, які входять в групу ПрАТ “Кременчукгаз”.

 

Серед таких сервісів є:

  1. Телефоний зв'язок для вирішення актуальних питань щодо споживання газу
  2. Телефоний зв'язок для передавання показників лічильників газу
  3. Голосове меню
  4. СМС-сервіс для передавання показників лічильників газу
  5. Сторінка ПрАТ “Кременчукгаз” в Facebook
  6. VIBER-бот для спілкування
  7. Особистий кабінет для он-лайн спілкування
  8. Сайт ПрАТ “Кременчукгаз”
  9. Сервіс “ГАЗУЙ” - скарги, обурення, запитання

 

1. Телефоний звя'зок для вирішення актуальних питань щодо споживання газу

 

В ПрАТ “Кременчукгаз” для зручності споживачів для вирішення різних завдань організовано кілька телефоних каналів зв'язку

Телефон 104

     В яких випадках телефонувати:

  • Запах газу
  • Пошкодження газопроводу
  • Пошкодження газових приладів
  • Відсутність газу
  • Пожежа, аварія, вибух

 

Для зв'язку з оператором кол-центра та/або адміністратором Центру обслуговування споживачів

 

Кременчук, Кременчуцький район Горішні Плавні Семенівка, Кременчуцький район (раніше Семенівський)
0536 78 04 04
067 503 75 20
095 720 00 36
063 839 35 33
067 504 78 16
(Viber, Telegram, WhatsApp)
053 48 49 104
067 503 75 20
095 720 00 36
063 839 35 33
067 504 78 16
(Viber, Telegram, WhatsApp)
05341 9 26 04, 9 19 81
067 503 75 20
095 720 00 36
063 839 35 33
067 504 78 16
(Viber, Telegram, WhatsApp)

 

В яких випадках телефонувати:

  • Приєднання до газової мережі власного об’єкта (підключення газу)
  • Підключення, відключення від газопостачання
  • Реконструкція газового обладнання чи системи газопостачання
  • Реконструкція вузла обліку газу
  • Повірка складових ВОГ (для юридичних споживачів)
  • Проєктування газових систем
  • Ремонт газового обладнання та його налаштування
  • Заміна газового обладнання
  • Технічне обслуговування газового обладнання
  • Питання нарахувань за розподіл, звірка обсягів, заборгованість, тощо

 

2. Телефоний зв'язок для передавання показників лічильників газу

 

Для зручного сервісу передавання даних вузлів обліку природного газу з 1 по 5 число кожного місяця виділено окремі телефони

 

Кременчук, Кременчуцький район Горішні Плавні Семенівка, Кременчуцький район (раніше Семенівський)
0536 78 00 04
067 503 75 17
050 400 99 70
063 534 49 04
053 48 48 004
067 558 32 51
050 400 99 75
063 534 48 14
067 558 32 52
050 400 99 62
063 534 49 55

 

Як користуватись?

Крок 1. Споживач набирає телефон (в залежності від території проживання). Після цього споживач попадає в інформаційне меню.

Крок 2. Якщо споживач є мешканцем Кременчука, або Кременчуцького району, то споживач повинен натиснути 1, якщо він мешканець багатоповерхового будинку. Якщо споживач мешкає в приватній оселі, споживач повинен натиснути 2.

Якщо споживач є мешканцем Горішніх Плавнів, Семенівки (та раніше Семенівський район), то відразу переходять до Кроку 3.

Крок 3. Для передачі показників приладів обліку після звукового сигналу необхідно ввести: номер особового рахунку * поточні показники приладу обліку та # для закінчення вводу

Крок 4. В телефоні споживачу повідомлять: Ваші дані прийняті.

 

3. Голосове меню

 

Для отримання інформації про графік роботи ПрАТ “Кременчукгаз” та іншої базової інформації, необхідно телефонувати на номер 0800-75-04-04

 

4. СМС-сервіс для передавання показників лічильників газу

 

Для власників мобільних телефонів, які не використовують мобільний інтернет, існує окремий сервіс з передавання показників лічильників природного газу через СМС-сервіс.

Для передавання даних необхідно виконати наступне:

Крок 1. Телефон для передачі СМС - 067 503 75 20

Крок 2. У тексті повідомлення потрібно вказати номер особового рахунку споживача і показники лічильника газу GASx+y+XXXXXXXXX+YYYYY,

де  x — район проживання:

1 — м.Кременчук та села біля Кременчука,

2 — м.Горішні Плавні та села біля Горішніх Плавнів,

3 — смт.Семенівка та села біля Семенівки;

y – тип будинку:

1 — багатоквартирний будинок,

2 — приватний будинок;

XXXXXXXXX — номер особового рахунку;

YYYYY — 5 цифр показів лічильника.

 

Наприклад: 

Кременчук, багатоквартирний будинок:  GAS1+1+123456789+71111

Кременчук, приватний будинок:  GAS1+2+123456789+71111

Семенівка, приватний будинок:  GAS3+2+123456789+71111

Горішні Плавні, багатоквартирний будинок:  GAS2+1+123456789+71111

 

5. Сторінка ПрАТ “Кременчукгаз” в Facebook

 

Для спілкування з адміністраторами центру обслуговування споживачів та щоб задати необхідне питання, можна скористатись сторінкою у Фейсбук та Мессенджером.

 

6. VIBER-бот для спілкування                                                           

 

Через VIBER-бот споживач має можливість передавати показання лічильника газу, читати останні новини ПрАТ “Кременчукгаз”, оплачувати послуги розподілу природного газу.

Як користуватись?

Крок 1. Скануйте QR-код для встановлення VIBER-бота

 

 

Крок 2. Споживач потрапляє у VIBER-бот

 

Крок 3. Споживач вказує особові рахунки, які він веде.

 

VIBER-бот налаштовано

 

7. Особистий кабінет для он-лайн спілкування

 

Особистий кабінет споживача необхідний для:

  • керування особовими рахунками
  • завантаження рахунку на оплату послуг для юридичних осіб
  • проведення оплати за розподіл для приватних споживачів
  • оформлення електронних звернень
  • електронний документообіг для юридичних осіб: акти, рахунки, тощо
  • дані приладів обліку, передача показників, передача файлів-роздруківок та фото приладів обліку

 

Реєстрація в особистому кабінеті ПрАТ “Кременчукгаз”

Крок 1. Зайти на сайт ПрАТ “Кременчукгаз” www.kgaz.com.ua (зареєструватись та користуватись Особистим кабінетом може тільки власник особового рахунку споживача або його представник)

Крок 2. Для реєстрації в Особистому кабінеті необхідно вказати номер мобільного телефону, пароль (споживач сам формує), підтвердження паролю

Крок 3. На вказаний номер мобільного телефону після перевірки релевантності вказаних даних протягом 30 хвилин буде відправлено СМС з кодом підтвердження.

Крок 4. Після отримання коду активації споживач може ввійти в Особистий кабінет, акаунт споживача активовано. 

 

8. Сайт ПрАТ “Кременчукгаз”

 

На сайті ПрАТ “Кременчукгаз” споживач може ознайомитись з повним набором необхідної інформації щодо діяльності ПрАТ “Кременчукгаз” про існуючі сервіси та можливості.

А саме:

- номера контактних телефонів

  • технічні та комерційні умови доступу до газорозподільної системи
  • Методологія визначення плати за приєднання до газорозподільної системи
  • Інформація щодо величини вільної та технічної потужності, у тому числі величини резервної потужності, необхідної для забезпечення нових приєднань
  • Кодекс газорозподільних систем
  • Типовий договір  розподілу природного газу
  • План розвитку газорозподільної системи на наступні 10 років
  • Відомості щодо переліку послуг, що надаються Товариством
  • Методологія визначення тарифів на послуги розподілу природного газу

         - діючий тариф на послуги розподілу природного газу для споживачів

  • Дані, щодо планових та фактичних обсягів природного газу, що переміщуються газорозподільною системою
  • Фактичні дані, щодо величини середньозваженої вищої теплоти згорання природного газу за кожним маршрутом переміщення газу з однаковими фізико-хімічними показниками у строк, передбачений нормативно-правовими актами
  • інша необхідна інформація

 

9. Сервіс “ГАЗУЙ” - скарги, обурення, запитання

 

Онлайн-сервіс @PROgazuy запускає група компаній «Кременчукгаз ГРУП» для якіснішого обслуговування споживачів природного газу.

Це незалежна ВІЛЬНА ЛІНІЯ в клауд-месенджері Telegram, куди споживачі ПрАТ «Кременчукгаз» можуть: поскаржитися, обуритися, задати запитання.

КОНТАКТИ
Телефони
СЕРВІСИ