(0536) 78-04-04
пров. Героїв Бреста, 46, 39601

НОВИНИ

22 Серпень 2019

У «Кременчукгазі» запрацювало «єдине вікно» послуг – Центр обслуговування споживачів

У березні цього року (2019) у ПрАТ «Кременчукгаз» розпочав роботу новий відділ – Центр обслуговування споживачів. І от нещодавно він «переїхав» у нове приміщення – Зал інструктажу за адресою Героїв Бреста 46, для зручності відвідувачів.

Що таке Центр обслуговування споживачів і для чого він створений?

- Центр обслуговування споживачів з’явився у березні цього року для роботи із споживачами. Раніше цього відділу не було, і зі споживачами працювали Департамент обслуговування газорозподільних мереж та споруд (Дільниця обслуговування внутрішньобудинкових ГРМ, група врізок і АВР), Департамент обліку природного газу, Проєктний відділ та інші. Тож споживачам треба було ходити кабінетами, майже по всьому нашому двоповерховому приміщенню. А тепер усі ці функції виконуємо ми у одному кабінеті, - розповідає начальниця Центру Анастасія Гавва.

За словами голови правління ПрАТ «Кременчукгаз» Богдана Оксененка – створення Центру обслуговування споживачів - найкращий спосіб вирішити питання споживачів без посередників.

- Тепер все робиться через Центр обслуговування споживачів. Створений він для того, щоб максимально якісно і в найкоротші терміни задовольнити потреби споживачів природного газу. Наприклад, у замовленні техобслуговування, ремонту газового обладнання, повірки лічильників, відключення і підключення систем газопостачання та подібного. Створили Центр, ще і для того, щоб контролювати якість послуг для споживачів і, звісно, забезпечувати безпеку. Це необхідно, бо є ситуації, коли невідомі фірми роблять реконструкції мереж, а ми потім про них дізнаємося, коли вже з мережами щось трапляється, - каже Богдан Оксененко.

Чому виникла необхідність створити Центр обслуговування споживачів?

Причини, через які з’явився Центр – це покращення обслуговування споживачів, налагодження спілкуванням між ними і нашим підприємством, щоб люди витрачали менше власного часу і не чекали під кабінетами. Також його створили для взаємодії всіх структурних підрозділів ПрАТ «Кременчукгаз», скорочення строків надання послуг, розгляду скарг та усунення причин, які їх викликали.

Як розповідає керівниця Анастасія Гавва, щодня вони приймають близько 25-30 офіційних заяв, надають 5-8 усних консультацій особисто чи телефоном і укладають 15-17 договорів на технічне обслуговування. А за травень-липень цього року вже встигли зареєструвати близько 1500 офіційних заяв.

Перелік послуг, які надає Центр обслуговування споживачів:

  1. Заключення договорів та додаткових угод на технічне обслуговування газових мереж та обладнання.
  2. Виклик спеціаліста для визначення несправності або здійснення ремонту газового обладнання (газові плити, котли, газові водонагрівачі тощо).
  3. Заміна газового обладнання (газові плити, котли, газові водонагрівачі тощо) зі зварювальними або без зварювальних робіт.
  4. Відключення або підключення до системи газопостачання.
  5. Встановлення нових лічильників газу.
  6. Заміна (зняття та встановлення) побутових газових лічильників у зв’язку з періодичною або позачерговою повіркою.
  7. Повірка промислових газових лічильників.
  8. Розробка проектної документації на газифікацію житлового будинку.
  9. Реконструкція існуючої системи газопостачання (видача технічних умов, корегування проекту на газифікацію).
  10. Погодження проектної документації в частині розрахунку вузла обліку газу.
  11. Контроль за якістю будівельно-монтажних робіт.
  12. Обслуговування вузлів обліку газу промислових споживачів та інших суб'єктів господарювання.

Вартість цих послуг розміщена на сайті за посиланням.

Хто приходить у Центр обслуговування «Кременчукгазу»?

Як розповідає керівниця Центру Анастасія Гавва, звісно приходять споживачі. Але часто, налаштовані вони досить войовниче, бо зіткнулися з певними проблемами.

- Під час спілкування ми намагаємося зрозуміти, в чому причина проблеми. Раніше я працювала у Планово-економічному відділі економістом. Але вирішила перейти сюди. Про рішення не шкодую, з людьми цікавіше працювати ніж з даними, хоча є і свої недоліки. Як спілкуватися з людьми у конфліктних ситуаціях – навчання не проходила, хоча хотілося б. Можливо варто це обговорити, оскільки проблеми споживачів все ж треба вирішувати. А якщо обидві сторони будуть конфліктувати, то ми не дійдемо спільного рішення. Звісно у нас є деякі правила, ми не підвищуємо голос на споживачів, стараємося бути не конфліктними, - каже Анастасія Гавва.

Тож, якщо ви потребуєте допомоги стосовно роботи газового обладнання, ви завжди можете звернутися у наш Центр обслуговування споживачів.

Графік роботи Центру (прийому споживачів):

Пн - Чт 8.30 – 12.00 з 13.00 - 16.30

Пт 8.30 - 15.30

Адреса Центру: м. Кременчук, провулок Героїв Бресту 46, Зал інструктажу

Для вас у Центрі обслуговування споживачів працюють:

Анастасія Гавва - начальник Центру обслуговування споживачів

Ангеліна Горб - технік

Ольга Демченко - оператор   

Олександр Зозуля - технік

Call-center Центру обслуговування споживачів:

Табаченко Юлія - оператор

Литовченко Катерина - оператор

Мякенька Лілія - оператор

Ліхнікевич Тетяна - оператор

 

Контактні телефони:

+38 (0536) 78-04-04 

+38 067 503 75 20

+38 095 720 00 36

+38 063 839 35 33