НОВИНИ

23 Березень 2021

Служба 104 підвищує професійний рівень

Десять років на сторожі безпеки – ПрАТ «Кременчукгаз» знижує аварійну статистику (ФОТО, ІНФОГРАФІКА).

22 березня 2021 року проведено чергове тренування бригади Аварійно-диспетчерської служби ПрАТ «Кременчукгаз» на Горішньоплавнівському майданчику. Такі заходи із застосування ефекту раптовості проводяться регулярно для підтримання здатності оперативників реагувати на будь-які аварійні ситуації. Переважно екіпажі справляється на відмінно, але деколи доводиться робити зауваження за кількома критеріями – і за часом, і з техніки безпеки, тощо. Отож доводиться тренуватися знову і знову. 

Вчорашній день – не виключення. Хлопці відпрацювали нормативи і готові надалі чергувати цілодобово, залишаючись на сторожі безпеки.

Про важливість і напруженість роботи Служби 104 говорить кількість викликів – минулого року  в середньому приймали по 10 заявок за добу. Звісно бували дні, коли їх було менше.

Але ж були і пікові навантаження - 22-24 заявки на добу:

3 березня 2020 року

23 червня 2020 року

26 червня 2020 року

16 липня 2020 року та

7 вересня 2020 року.

Начальник АДС Сергій Гавриков проаналізував статистику викликів за останні 10 років та розповів про її тенденції і причини.

«З 2010 до 2020 року прослідковується  загальне зменшення кількості виїздів на аварійні заявки, - каже С. Гавриков. – Таку тенденцію можна пояснити насамперед модернізацією газопроводів. За кілька останніх років усі газорегуляторні пункти та шафні газорегулюючі пункти оснащені телеметрією і працюють в автоматизованому режимі. Отож, якщо раніше нашим колегам доводилося перевіряти мережі й обладнання, об’їжджаючи територію, то наразі все видно на моніторі. Наприклад, якщо коливається тиск, то ми це одразу помічаємо і коректуємо його. Це стосується усіх факторів, що здатні спричинити аварію.

По-друге, загальна тенденція до зменшення кількості аварійних заявок за останні десять років стала можливою завдяки покращенню якості обслуговування внутрішньобудинкових мереж. Йдеться про роботу Департаменту обслуговування газорозподільних мереж та споруд.

Однак варто звернути увагу на те, що минулого року все ж спостерігалося різке збільшення викликів після вибуху газу у квартирі в Києві 21 квітня. Кількість аварійних заявок зросла тоді на 30% - люди дзвонили із виправданих, а подекуди і невиправданих причин, бо були налякані трагедією на Позняках».

Нагадаємо, протягом 2020 року Служба 104 (АДС) ПрАТ «Кременчукгаз» виїжджала на аварійні заявки 3774 рази. Це майже на три сотні викликів більше, ніж позаминулого 2019 року.

КОНТАКТИ
Телефони
СЕРВІСИ