(0536) 78-04-04
пров. Героїв Бреста, 46, 39601

НОВИНИ

04 Вересень 2020

Новий Центр обслуговування відкрив Кременчукгаз

Споживачів чекають у великому світлому приміщенні з електронною чергою, кліматконтролем, зручними зонами очікування та куточком для дітей (ФОТО, ВІДЕО).

ПрАТ «Кременчукгаз» здійснив реконструкцію приміщення для оновленого Центру обслуговування споживачів (ЦОС). Всі ремонтні роботи проведено в рамках інвестиційної програми 2020 року.

4 вересня голова правління ПрАТ «Кременчукгаз» Богдан Оксененко разом із начальницею ЦОС Анастасією Гаввою провів презентацію фронт-офісу підприємства для журналістів.

Споживачі «Кременчукгазу» відтепер обслуговуватимуться в зручному великому приміщенні. Його площа складає близько 400 кв м. Це, разом із новим плануванням, дозволяє витримувати дистанцію і не заважати один одному, що особливо важливо під час карантину.

Також були замінені всі, окрім капітальних, будівельні конструкції, прокладені нові інженерні комунікації і, навіть, встановлена система кліматконтролю.

Для запобігання чергам, як зовні, так і всередині для відвідувачів обладнали зручні зони очікування з диванами, лавами та смітниками. 

Для клієнтів із дітьми у залі є спеціальна розважальна зона.

Впроваджено систему електронних черг.

ЦОС працює з понеділка по четвер із 8:30 до 16:30, і в пт – з 8:30 до 15:30.   

Змінилось також і оснащення працівників. По-перше, для персоналу була створена корпоративна форма.

Всі адміністратори пройшли професійну та комунікаційну підготовку.

По-друге, відтепер для налагодження процесів, працівники ЦОС користуватимуться новою комп’ютерною технікою зі спеціалізованими програмами.

 

Офлайн-обслуговування в ЦОС здійснюють 7 адміністраторів і один – hall менеджер (помічник у залі), що допомагає споживачам розібратися – до якого спеціаліста необхідно звернутися і що потрібно для вирішення питання.

До послуг споживачів - окремий комп'ютер , де їм допоможуть зареєструватися в особистому кабінеті на сайті http://kgaz.com.ua/

Набирає обертів і онлайн-обслуговування.

- Запити від споживачів приймаються за допомогою: 

Особистого кабінету на сайті Кременчукгазу

- поштової скриньки cos.kremgas@gmail.com

- месенджерів Viber, Telegram, WhatsApp за номером  +380(67)-504-78-16

Кімната для переговорів та офіс керівництва ЦОС відкриті і доступні, вони виокремлені з загального простору лише прозорими перегородками.

Фахівці ПрАТ «Кременчукгаз» щирі та відкриті до своїх клієнтів. Для нас важливо отримувати відгуки, побажання та пропозиції від споживачів. Це допомагає нам ставати кращими!

Нагадаємо, що раніше ми повідомляли: вартість реконструкції будівлі під ЦОС перевищує 3 млн грн, а також перелічували основні послуги, які надає цей підрозділ компанії.

Додамо, що в рамках презентації, преса оглянула оновлені лабораторії.

Богдан Оксененко провів короткий брифінг.